Listinné podání žádosti
Dále pokračujte stisknutím tlačítka „Vygenerování žádosti ve formátu PDF".
Vygenerujte žádost ve formátu PDF, vytiskněte ji, opatřete razítkem (pokud ho pro právní úkon používáte) a podepište ji. Formulář žádosti zpracovaný v jednom vyhotovení se přijímá osobně prostřednictvím podatelny Krajského úřadu Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava nebo poštou (Rozhodující je datum doručení na podatelnu Krajského úřadu Kraje Vysočina dle podacího razítka. Za podání v termínu v poslední den lhůty se považuje i den předání poštovní službě). K žádosti není nutné přikládat (tisknout) doklady nutné k posouzení žádosti (přílohy), pokud již byly nahrány do elektronického systému při zpracování žádosti. Žádost předložte v zalepené obálce označené: Fond Vysočiny, Program TEST 2021_2.
Elektronické podání žádosti prostřednictvím e-mailu
Dále pokračujte stisknutím tlačítka „Vygenerování žádosti ve formátu PDF“
Vygenerujte žádost ve formátu PDF a odešlete ji v termínu pro podávání žádostí e-mailem na adresu podatelny KrÚ posta@kr-vysocina.cz. Za originál elektronicky vyplněné žádosti se považuje elektronicky podepsaný formulář žádosti či e-mail podepsaný zaručeným elektronickým podpisem statutárního zástupce žadatele, jež obsahuje vyplněný formulář žádosti. Prostřednictvím e-mailu není nutné posílat doklady nutné k posouzení žádosti (přílohy), pokud již byly nahrány do elektronického systému při zpracování žádosti. Doklady, které je třeba doložit v originále či úředně ověřené kopii a vznikly v listinné podobě, musí být konvertovány v souladu se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Za podání žádosti není považováno zaslání odkazu pro její vyzvednutí z internetového či jiného úložiště. Do předmětu zprávy napište: Fond Vysočiny, Program TEST - ORR (NESLOUŽÍ K PODÁVÁNÍ SKUTEČNÝCH ŽÁDOSTÍ). V případě podání žádosti prostřednictvím e-mailu je nutné respektovat požadavky na elektronická podání Krajského úřadu Kraje Vysočina, uvedené na adrese
https://www.kr-vysocina.cz/podatelna-krajskeho-uradu-kraje-vysocina/d-4032052 .
Elektronické podání žádosti prostřednictvím datové schránky
Dále pokračujte stisknutím tlačítka „Podat žádost prostřednictvím datové schránky“.
Otevře se Vám přihlášení do Vaší datové schránky, kde bude nachystána zpráva k odeslání do datové schránky kraje. Formulář žádosti je nutné odeslat z datové schránky žadatele v termínu pro podávání žádostí a na adresu datové schránky Kraje Vysočina (ksab3eu). V případě podání žádosti prostřednictvím datové schránky žadatele není třeba formulář podepsat zaručeným elektronickým podpisem (kvalifikovaným certifikátem), s výjimkou případů, kdy zákon, jiný právní předpis, vnitřní předpis žadatele nebo obdobný dokument vyžaduje ověřený podpis, nebo současně podpisy více osob (např. členů statutárního orgánu). V případě odeslání z datové schránky jiného subjektu než žadatele, je nutné, aby byla žádost elektronicky podepsána zaručeným elektronickým podpisem osob oprávněných za žadatele jednat. Prostřednictvím datové schránky není nutné posílat doklady nutné k posouzení žádosti (přílohy), pokud již byly nahrány do elektronického systému při zpracování žádosti. Doklady, které je třeba doložit v originále či úředně ověřené kopii, musí být konvertovány v souladu se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Za podání žádosti není považováno zaslání odkazu pro její vyzvednutí z internetového či jiného úložiště.