Hlavní nabídka
Přeskočit nabídkuMenu
Hledej žadatele
Základní dokumenty Fondu Vysočiny
Abonentní systém
Užitečné odkazy
Návody pro žadatele
Technická podpora
- V případě technických problémů kontaktujte:
- Mastný Antonín
- tel. 724 650 238
- mastny.a@kr-vysocina.cz
x
Vyberte, jakým způsobem budete podávat žádost: | |
Žádost budu podávat v listinné formě prostřednictvím pošty nebo osobním doručením na KrÚ | |
Žádost budu podávat elektronicky prostřednictvím e-mailu | |
Žádost budu podávat elektronicky prostřednictvím datové schránky | |
Žádost budu podávat prostřednictvím on-line dotačního systému kraje (za použití elektronické identity) |
Elektronické podání žádosti prostřednictvím datové schránky
Dále pokračujte stisknutím tlačítka „Podat žádost prostřednictvím datové schránky“.
Otevře se Vám přihlášení do Vaší datové schránky, kde bude nachystána zpráva k odeslání do datové schránky kraje. Formulář žádosti je nutné odeslat z datové schránky žadatele v termínu pro podávání žádostí a na adresu datové schránky Kraje Vysočina (ksab3eu). V případě podání žádosti prostřednictvím datové schránky žadatele není třeba formulář podepsat zaručeným elektronickým podpisem (kvalifikovaným certifikátem), s výjimkou případů, kdy zákon, jiný právní předpis, vnitřní předpis žadatele nebo obdobný dokument vyžaduje ověřený podpis, nebo současně podpisy více osob (např. členů statutárního orgánu). V případě odeslání z datové schránky jiného subjektu než žadatele, je nutné, aby byla žádost elektronicky podepsána zaručeným elektronickým podpisem osob oprávněných za žadatele jednat. Prostřednictvím datové schránky není nutné posílat doklady nutné k posouzení žádosti (přílohy), pokud již byly nahrány do elektronického systému při zpracování žádosti. Doklady, které je třeba doložit v originále či úředně ověřené kopii, musí být konvertovány v souladu se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Za podání žádosti není považováno zaslání odkazu pro její vyzvednutí z internetového či jiného úložiště.
Dále pokračujte stisknutím tlačítka „Podat žádost prostřednictvím datové schránky“.
Otevře se Vám přihlášení do Vaší datové schránky, kde bude nachystána zpráva k odeslání do datové schránky kraje. Formulář žádosti je nutné odeslat z datové schránky žadatele v termínu pro podávání žádostí a na adresu datové schránky Kraje Vysočina (ksab3eu). V případě podání žádosti prostřednictvím datové schránky žadatele není třeba formulář podepsat zaručeným elektronickým podpisem (kvalifikovaným certifikátem), s výjimkou případů, kdy zákon, jiný právní předpis, vnitřní předpis žadatele nebo obdobný dokument vyžaduje ověřený podpis, nebo současně podpisy více osob (např. členů statutárního orgánu). V případě odeslání z datové schránky jiného subjektu než žadatele, je nutné, aby byla žádost elektronicky podepsána zaručeným elektronickým podpisem osob oprávněných za žadatele jednat. Prostřednictvím datové schránky není nutné posílat doklady nutné k posouzení žádosti (přílohy), pokud již byly nahrány do elektronického systému při zpracování žádosti. Doklady, které je třeba doložit v originále či úředně ověřené kopii, musí být konvertovány v souladu se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Za podání žádosti není považováno zaslání odkazu pro její vyzvednutí z internetového či jiného úložiště.